U vremenu od 10.-11. rujna 2018. u Pisi (Italija) održan je međunarodni simpozij pod nazivom Future of Education in Information Science (FEIS). Ovaj je simpozij bio završna manifestacija u okviru dvogodišnjeg Erasmus+ projekta EINFOSE (European Information Science Education: Encouraging Mobility and Learning Outcomes Harmonization, http://einfose.ffos.hr/). Projekt koji je započeo 2016. godine za cilj je imao istražiti mogućnosti harmonizacije ishoda učenja na razini visokoškolskih ustanova u području informacijskih i komunikacijskih znanosti u Europi, a sve s ciljem poticanja mobilnosti studenata na europskoj razini te privlačenja studenata koji su preddiplomski studij završili u nekom drugom znanstvenom području na diplomski studij informacijskih znanosti.
Na FEIS konferenciji predstavljen je nacrt dokumenta nastalog u sklopu projekta pod nazivom Policy Recommendations for Entry Requirements and Learning Outcomes in Information Science, a za njegovu finalizaciju upotrijebit će se brojni komentari I rasprave koje su vođene tijekom simpozija. Finalni document bit će upućen nacionalnim i međunarodnim tijelima i agencijama koje skrbe za visokoškolsko obrazovanje informacijskih stručnjaka, njihove kompetencije, te priznavanje kvalifikacija na nacionalnoj i međunarodnoj razini.
Simpozij je okupio brojne stručnjake zainteresirane za temu obrazovanja iz raznih zemalja svijeta, a kao pozvani izlagači sudjelovali su Leif Kajberg (School of Library and Information Science, Denmark), David Bawden (City, University London, UK), Gary Marchionini (School of Information and Library Science, University of North Carolina at Chapel Hill, USA) te Anna Maria Tammaro (DILL International Master Digital Library Learning, University of Parma, Italy).
Na simpoziju su izlagali i članovi Odsjeka:
Sanjica Faletar Tanacković i Jure Žilić (zajedno s kolegama iz Turske) Serap Kurbanoglu i Yurdagul Unal (Hacettepe University, Turkey) na radu pod nazivom Student perceptions of LIS programs and profession: Study among undergraduates in Croatia and Turkey
Boris Badurina i Boris Bosančić s posterom Which ICT competencies should be required by students enrolled at graduate programs in Information Science?
te studenti Ivona Grgić, Cvijetin Vidaković i Zvonimir Žulj koji su posterom predstavili Odsjek.
Uvodno izlaganje i predstavljanje projekta održale su Tatjana Aparac-Jelušić i Kornelija Petr Balog.
Kornelija Petr Balog